Restaurant la Table Gourmande
De essentie
-
Verantwoord eten : 10/10
-
Prive parkeerplaats Gratis
-
Airconditioning
-
WIFI Gratis
-
Geaccepteerde dieren Gratis
Restaurant la Table Gourmande
Een verfijnde keuken in een elegante omgeving
maandag:19:00-21:30
dinsdag:19:00-21:30
woensdag:19:00-21:30
donderdag:19:00-21:30
vrijdag:19:00-21:30
zaterdag:Gesloten
zondag:Gesloten
Kaart en menu’s
Faciliteiten en diensten in het restaurant
Faciliteiten en diensten in het restaurant
De essentie
Diensten
Certificaten en onderscheidingen
Parkeren & Transport
Apparatuur
Multimedia
Toegankelijkheid
Keukens die in het restaurant worden geserveerd
- Een volledig gratis getrouwheidsprogramma
- De mogelijkheid om euro's te verdienen, vanaf de eerste euro die in het restaurant wordt besteed
Verdien tot 2,2% van het bedrag van uw rekening!
Minder dan €20 uitgegeven
Verdien 1,1% van je rekening
Meer dan 20 € uitgegeven
Verdien 2,2% van je rekening
maandag:19:00-21:30
dinsdag:19:00-21:30
woensdag:19:00-21:30
donderdag:19:00-21:30
vrijdag:19:00-21:30
zaterdag:Gesloten
zondag:Gesloten
Logis Hôtel des Trois Massifs
Mijn favoriet : “In de geest van Logis Hôtel, waar elke gast wordt ontvangen als een gast van het huis, heb ik een verblijf beleefd waarin de rustige omgeving en de vriendelijke aandacht van het team samen zorgden voor een oprecht en onvergetelijk verblijf.”
Praktische informatie
Toegangskaart tot het hotel en routebeschrijving
Rezeption und Kontakt
Contact met restaurant
Zie het telefoonnummer van het restaurant 04 76 98 84 54
Stuur een e-mail Y29udGFjdEBob3RlbGRlc3Ryb2lzbWFzc2lmcy5mcg==
Betaalmiddelen
Veelgestelde vragen over de instelling Logis hotels restaurant la table gourmande
Zijn huisdieren toegestaan in het restaurant Logis hotels restaurant la table gourmande?
Is Logis hotels restaurant la table gourmande toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit?
- Het restaurant faciliteiten voor personen met een beperkte mobiliteit
Welke talen worden er gesproken door het personeel van Logis hotels restaurant la table gourmande?
- Engels
- Italiaans
- French
Kan ik mijn e-gift card gebruiken in het restaurant Logis hotels restaurant la table gourmande?
Wat voor soort keuken wordt aangeboden in het Logis hotels restaurant la table gourmande?
- Traditionele
Hoe wordt de Logis hotels restaurant la table gourmande geëvalueerd?
Wat is de prijs van een maaltijd in een restaurant Logis hotels restaurant la table gourmande?
Mening
Aanbeveling
7.8/10Algemeen cijfer
8/10Ontvangst en service
8.8/10Accommodatie
8/10Restaurant
6.8/10Prijs/kwaliteitverhouding
7.7/10Hygiëne
9.1/10Ontbijt
8.1/10Alle beoordelingen zijn geschreven door gasten die in dit etablissement hebben verbleven en/of gegeten.
Gelegen ten zuiden van Grenoble. Mijn motor stond geparkeerd voor de ingang onder videobewaking, omdat er twee weken geleden twee BMW GS-motoren waren gestolen. Afgezien van dit kleine detail is het restaurant van goede kwaliteit. Een diner met voorgerecht, hoofdgerecht en dessert is wel wat prijzig. Alleen al het hoofdgerecht kost €20. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Een slagboom bij de ingang om de parkeerplaats te beveiligen! Essentieel voor motorrijders en iedereen!! Mijn vrienden willen er niet stoppen vanwege! 21 motoren! 26 mensen!! Wat een schande
Zeer vriendelijk personeel dat altijd behulpzaam en beschikbaar was. Een geweldig team. Het hotel ligt direct naast de snelwegafslag, maar is toch erg rustig met een prachtig onderhouden tuin, groene zones en een zwembad.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk restaurant.
Een zeer aangename verrassing
Heel goed, dit is mijn tweede verblijf hier. Het personeel is erg vriendelijk en lacht veel, en de kamer is erg mooi. De houder van de douchekop moet gerepareerd worden, want die blijft niet goed zitten. Het enige kleine minpuntje is dat de keuken misschien wat verbeterd zou kunnen worden.
We waren erg te spreken over de hartelijke ontvangst, de service en de behulpzaamheid van het personeel. De presentatie van de buffetten en de keuze in de aangeboden arrangementen waren uitstekend.
Comme convenue
Goede locatie, mooie kamer en vriendelijke maaltijden.
Hartelijk welkom!
Bovenkant
Zeer gastvrij. Er zijn geen haardrogers op de kamers.
Aangename verrassing, echt een perfect hotel 🙂 Zeer vriendelijke en professionele mensen. Zeer schone en goed ingerichte kamer. Zeer rustig hotel. Perfecte catering, voorgerecht- en dessertbuffet, zeer ruime keuze en diverse gerechten beschikbaar. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen 🙂👍
Praktisch hotel voor zakenreizigers in Brussel
Op vrijdag 26 september ontving ik een e-mail van Logis Hotels over mijn verblijf en werd ik specifiek aangemoedigd om in het hotel te eten - Manger sur place. Stel je onze teleurstelling voor toen we bij het hotel aankwamen en te horen kregen dat de restaurants in het weekend gesloten waren, en we naar een lokale pizzeria werden gestuurd om op het terras te eten.
Zeer goede kamer, jammer dat de avondstop bestaat uit vaatwerk in potten!
Prijs/ kwaliteit ok
Zeer uitgebreid en lekker ontbijt
Rustig gelegen niettegenstaande nabijheid van snelweg ( goed akoestisch geisoleerd)
De kamers zijn aan een opknapbeurt toe. Er zijn geen rolluiken, dus je moet vroeg opstaan. Verder is het personeel erg vriendelijk. Geen lawaai.
Met wat opfrissingswerken , deuren verven, zou de kamer al veel netter tonen.
Teleurgesteld. Hotel: aan de kant van de snelweg en je hoort auto's in de kamer. Sombere en zwakke verlichting in de kamer. Kamer en badkamer zijn verder erg schoon. Restaurant: ze serveren opgewarmde potjes, wat absoluut niet is wat je van een hotel verwacht. Ontbijt: het heeft alles wat je nodig hebt, niets meer. Bijvoorbeeld maar twee soorten jam, en per stuk verpakt. Lang leve de verspilling!
Quality for money
Zeer vriendelijk personeel
Goed hotel, vlakbij de grote wegen en op 15 minuten van het centrum van Grenoble. Voldoende parkeergelegenheid. Jammer dat het restaurant beide avonden gesloten was en we pas merkten dat we iets te drinken konden krijgen toen we erom vroegen. Zeer vriendelijk personeel. Zeer schoon (hoewel een beetje gedateerd). Er zou veel verbeterd kunnen worden met koffiezetapparaten op de kamers en een minibar/koelkast.
Jammer dat het hotel geen kok meer heeft en dat het eten in dozen wordt bezorgd.
De kamers iets opfrissen (schilderwerk deuren) zou al een betere indruk geven
Deze gastheeft de locatie online bekeken zonder opmerkingen achter te laten.
Zeer schoon beddengoed en badkamer. Het enige wat ik jammer vind, is dat er geen waterkoker is met een paar zakjes thee/kruidenthee/koffie voor de ongebruikelijke uren. Ook handig om midden in de nacht water voor babyflesjes op te warmen.
Over het algemeen tevreden, behalve over het restaurant. Ik moet zeggen dat ik de aanbeveling van Tito Pizzaa bijzonder op prijs stelde toen ik op zondagavond aankwam. Tito waardeert deze aanpak enorm :).
Avondstop zonder goede catering! U krijgt industriële potten geserveerd die in de magnetron worden opgewarmd. De menuprijs is veel te hoog in verhouding tot de service! Zonde... Laten we het bij het ontbijt maar helemaal niet hebben over het harde brood... Hotel om te vermijden
Het hotel is goed, maar ik ga niet naar een lodge + een meester-restauranthouder om 's avonds uit potten te eten. zelfs kwalitatief en ambachtelijk. Als je 2 of 3 nachten achter elkaar verblijft met een beperkt menu en weinig aanpassingsmogelijkheden, wordt het ingewikkeld.
Zeer aangenaam hotel en personeel
Prettig verblijf. Ik kom terug.
Hotel is gunstig gelegen en gemakkelijk toegankelijk. Je waardeert de mondiale architectuur van het gebouw met een zeer rechterlijke bezetting van ruimtes. Een bouilloire in de kamers voor een klein stukje van de reis is een pluspunt.
Ik verbleef er 2 nachten als tussenstop en op de app stond dat er lokale catering werd aangeboden, maar in werkelijkheid is er geen echte catering, alleen opgewarmde glazen potten. Ik was erg teleurgesteld, als ik dat had geweten was ik niet gekomen. Eerlijk gezegd had hij de avondstop niet eens moeten aanbieden, want er is geen echte catering. Bovendien is het brood 's ochtends behoorlijk hard! En ze zouden de term lokale restaurants uit de app moeten halen, want het is gewoon een soort picknick!
Zeer goed verblijf, zoals altijd! Meestal verblijf ik om zakelijke redenen in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn comfortabel en het restaurant op het terrein is erg goed.
De verwarming in de kamer is precies goed. Beknopte restauratie, weinig keuze (veel producten niet op voorraad), duur gezien de hoeveelheden en producten die geserveerd worden. Redelijk ontbijt. De prijs-kwaliteitverhouding is er helemaal niet.
Goed gelegen etablissement en zeer vriendelijk personeel.
Afgezien van het avondeten, wat een onaangename ervaring was, vroeg ik om een voorgerecht dat niet beschikbaar was. Ik kreeg een hertenterrine te horen en ik kreeg varkensrillettes geserveerd. Ik vroeg om het gevogelte dat niet beschikbaar was, dus ik koos voor de eendenstoofpot, die goed was, afgezien van de twee stukken bot die ik heb gekraakt dankzij mijn tanden
Ik was er twee jaar geleden al geweest, wat een kwaliteitsverlies! Zeer gemiddeld hotel, zonder charme met een gewoon ok team. Er loopt een kat rond bij de receptie, op de oever, in de eetzalen, heel fijn als je er allergisch voor bent! (om over de hygiëne nog maar te zwijgen...) Wat het cateringgedeelte betreft, een klassiek ontbijt voor de Formule 1. Voor het diner worden in de magnetron verwarmde potten geserveerd door een team dat niet weet wat ze serveren!
Deze plek is correct, maar heeft niet de charme van Franse accommodaties in het algemeen
het was een ongemak om het restaurant niet beschikbaar te hebben
Perfect, maar ik had liever echte gerechten in het restaurant gehad
Stille kamers. Comfortabel bed.
Reservering voor een avondtussenstop zoals gebruikelijk gedurende 10 jaar. chef-kok afwezig voor operatie maar niet vervangen. catering in potten, pas bij mijn aankomst op de hoogte gebracht van dit feit. Ik ben geen onbekende, want ik kom al heel lang naar dit etablissement, ik boek altijd tussenstopavonden en ik heb de ruimte al gehuurd om trainingen te geven. voorheen was er een maaltijd met buffet, 2 jaar lang geen buffet meer en nu geen chef-kok meer. Ik kan de personeelsproblemen begrijpen, maar de klanten hebben er niets mee te maken. .
Onze teleurstelling betreft het eten dat in het restaurant werd aangeboden. Dit was erg slecht in verhouding tot de prijzen.
Hotel zonder meer waarvan de kamers een beetje gedateerd zijn, het water in het zwembad was groen en troebel. Het restaurant is een grote grap, gerechten in potten, duur en met kleine hoeveelheden, en het zijn zeker industriële gerechten (labels achtergelaten op de dessertpot...)
Toegankelijk voor doorreis. Kamers zijn redelijk maar restaurant was ronduit slecht. Alles kwam uit potjes en was duidelijk niet in het restaurant klaargemaakt maar kwam duidelijk van buiten. waarschijnlijk cateraar of groothandel. Bijvoorbeeld bij rundstoofvlees was alleen een halve cherry tomaat en een spriet bieslook het totaal aan bijgerechten. Bij voorgerecht een blaadje sla zonder dressing en de andere helft van de cherry tomaat en bij nagerecht een LU koekje. Zeker niet! Logis de France waardig.
Probleem met de kwaliteit van het restaurant, we kondigen een sterrenrestaurant aan dat alleen potten serveert die in de oven zijn verwarmd, maaltijdkaarten volgens de klanten, een onderscheid gemaakt waarvan we niet weten waarom, de maaltijd-QR-codes doen je dromen, dit is niet langer het doosje voor je pot. Slechte tijd om aan te kondigen dat het maar een week is geweest om het probleem te minimaliseren, hotel voor langere tijd overgenomen als we zoeken. HET MISLEIDEN VAN DE KLANT OM ZE AAN TE TREKKEN ZAL U GEEN GOEDE RECLAME GEVEN, WEES EERLIJK DAT IS BETER. Ik raad dit hotel niet aan. Een beetje bleekwater in de douches zou een pluspunt zijn voor de gast.
er is voor een bepaalde tijd geen chef-kok meer, er wordt een systeem van potten (gekookte gerechten in potten) ingevoerd, voor tussenstopavonden is de keuze niet gevarieerd er zijn slechts 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 desserts die verander niet van de ene dag op de andere of van de ene week op de andere, altijd elke avond van de week hetzelfde eten is niet geweldig, ik ben regelmatig op zakenreis in dit hotel, dat ik op prijs stelde vanwege de gevarieerde keuken , het comfort, helaas had ik nog 2 weken reizen over, ik denk dat ik een ander hotel zal kiezen, jammer want ik heb dit hotel erg op prijs gesteld
Wanneer een hotel beweert een uitstekend restaurant te hebben, en nobodx informeert, is het restaurant gesloten. Zeer zwakke prestatie!!
Na 6 dagen in dit etablissement te hebben doorgebracht, kan ik het alleen maar aanbevelen. De ontvangst is top, het team is attent, responsief, behulpzaam en onvergelijkbaar beleefd (dag- en nachtservice). de kamer schoon, vrij ruim. 'S Avonds is er in het restaurant een ruime keuze aan menu's, als onderdeel van de avond stopt ook voor het ontbijt. Echt een heel goed etablissement
Competent, gastvrij personeel. Menu's, ontbijt, kwaliteit/prijs, service, 8 op 10. Locatie van het hotel gemakkelijk te bereiken, respectievelijk rustig en vredig
zeer goed hotel met vriendelijk personeel en een zeer goed restaurant!!!!!!!
Zeer warm welkom en goede service, maar low-end kamer en badkamer (maar schoon). Zeer sonoor. Gemiddeld ontbijt. Slechte prijs-kwaliteitverhouding.
Zeer dicht bij de fabriek, charmant en attent personeel, comfortabele, eenvoudige en schone kamers, geschikt restaurant
Restaurant Act-Eco : Verantwoord eten
10/10
- Verantwoorde inkoop
- Ontwikkeling van een duurzame culinaire aanbieding
- Sociaal
- Afvalbeheer
- Water- en energiebesparing
- Verantwoorde communicatie
-
Acties gericht op het prioriteren van lokale, biologische, seizoensgebonden en korte ketenleveringen
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Het restaurant gebruikt verse producten
Het restaurant gebruikt seizoensgebonden producten
Het restaurant geeft prioriteit aan leveranciers met milieuvriendelijke of sociale betrokkenheid
Het restaurant kweekt deels of volledig zijn eigen kruiden
Het restaurant biedt fairtrade of biologisch gecertificeerde koffie aan
Acties gericht op het prioriteren van lokale, biologische, seizoensgebonden en korte ketenleveringen
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Het restaurant gebruikt verse producten
Het restaurant gebruikt seizoensgebonden producten
Het restaurant geeft prioriteit aan leveranciers met milieuvriendelijke of sociale betrokkenheid
Het restaurant kweekt deels of volledig zijn eigen kruiden
Het restaurant biedt fairtrade of biologisch gecertificeerde koffie aan
-
Acties die koolstofarme menu's bevorderen met respect voor dierenwelzijn
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Het restaurant biedt vegetarische opties aan
Het restaurant beperkt de portiegrootte van vlees en vis
Het restaurant houdt rekening met de milieueffecten en het dierenwelzijn bij de keuze van vlees
Het restaurant houdt rekening met de milieueffecten en het dierenwelzijn bij de keuze van vis
Acties die koolstofarme menu's bevorderen met respect voor dierenwelzijn
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Het restaurant biedt vegetarische opties aan
Het restaurant beperkt de portiegrootte van vlees en vis
Het restaurant houdt rekening met de milieueffecten en het dierenwelzijn bij de keuze van vlees
Het restaurant houdt rekening met de milieueffecten en het dierenwelzijn bij de keuze van vis
-
Acties om het welzijn, de vaardigheden, de gezondheid en de veiligheid van teams te waarborgen
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Bekijk alle actiesHet restaurant voert maatregelen uit om de gezondheid en veiligheid van zijn personeel te waarborgen
Het restaurant neemt concrete stappen om de arbeidsomstandigheden in de keuken te verbeteren
Het restaurant traint zijn werknemers over duurzaamheidskwesties
Het restaurant is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Het restaurant zet initiatieven op voor het aannemen van mensen die opnieuw op de arbeidsmarkt willen komen
Acties om het welzijn, de vaardigheden, de gezondheid en de veiligheid van teams te waarborgen
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Het restaurant voert maatregelen uit om de gezondheid en veiligheid van zijn personeel te waarborgen
Het restaurant neemt concrete stappen om de arbeidsomstandigheden in de keuken te verbeteren
Het restaurant traint zijn werknemers over duurzaamheidskwesties
Het restaurant is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Het restaurant zet initiatieven op voor het aannemen van mensen die opnieuw op de arbeidsmarkt willen komen
Het restaurant zet initiatieven op voor het aannemen van mensen met een handicap
-
Acties om afval bij de bron te verminderen, te scheiden en optimaal te verwerken
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Bekijk alle actiesHet restaurant scheidt zijn afval
Het restaurant neemt maatregelen om de aanwezigheid van vetten in zijn afvoeren te beperken
Het restaurant voert acties uit om voedselverspilling tegen te gaan
Het restaurant heeft een beleid voor het verminderen van verpakkingen met zijn leveranciers
Het restaurant recyclet zijn glazen flessen
Acties om afval bij de bron te verminderen, te scheiden en optimaal te verwerken
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Het restaurant scheidt zijn afval
Het restaurant neemt maatregelen om de aanwezigheid van vetten in zijn afvoeren te beperken
Het restaurant voert acties uit om voedselverspilling tegen te gaan
Het restaurant heeft een beleid voor het verminderen van verpakkingen met zijn leveranciers
Het restaurant recyclet zijn glazen flessen
De vuilniszakken van het restaurant zijn gemaakt van gerecycled of composteerbaar materiaal
-
Acties om het water- en energieverbruik verantwoord te verminderen
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Bekijk alle actiesHet restaurant houdt zijn energieverbruik bij
Het restaurant gebruikt milieuvriendelijke energie
Het restaurant implementeert oplossingen om energie te besparen
Het restaurant gebruikt energiezuinige kooktechnieken
Het restaurant neemt maatregelen om het energieverbruik van zijn keukenapparatuur te beperken
Acties om het water- en energieverbruik verantwoord te verminderen
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Het restaurant houdt zijn energieverbruik bij
Het restaurant gebruikt milieuvriendelijke energie
Het restaurant implementeert oplossingen om energie te besparen
Het restaurant gebruikt energiezuinige kooktechnieken
Het restaurant neemt maatregelen om het energieverbruik van zijn keukenapparatuur te beperken
Het restaurant heeft geïnvesteerd in energie-efficiënte of innovatieve apparatuur
Het restaurant kiest bij aankopen voor milieuvriendelijkere apparatuur
Het restaurant monitort zijn waterverbruik
Het restaurant implementeert oplossingen om water te besparen
Het restaurant heeft een systeem voor het terugwinnen of herwaarderen van afvalwater
Het restaurant biedt wasbare en herbruikbare werkkleding aan voor het personeel
Het restaurant beheert intern de wasserij van werkkleding
-
Acties om duurzame initiatieven te promoten en klanten effectief bewust te maken
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Het restaurant informeert zijn klanten over zijn milieuvriendelijke initiatieven
Het restaurant communiceert over de herkomst van zijn producten
Het restaurant sensibiliseert klanten en personeel over de genomen milieuvriendelijke maatregelen
Het restaurant houdt rekening met klantfeedback over zijn milieuvriendelijke initiatieven
Het restaurant promoot zijn duurzame praktijken via gemeenschapsevenementen
Acties om duurzame initiatieven te promoten en klanten effectief bewust te maken
Op basis van de Eco Restaurant-standaard van de wet voldoet de inrichting aan de volgende criteria :
Het restaurant informeert zijn klanten over zijn milieuvriendelijke initiatieven
Het restaurant communiceert over de herkomst van zijn producten
Het restaurant sensibiliseert klanten en personeel over de genomen milieuvriendelijke maatregelen
Het restaurant houdt rekening met klantfeedback over zijn milieuvriendelijke initiatieven
Het restaurant promoot zijn duurzame praktijken via gemeenschapsevenementen


































Deze gastheeft de locatie online bekeken zonder opmerkingen achter te laten.