Restaurant les Colonnes
De essentie
-
Prive parkeerplaats Gratis
-
Airconditioning
-
WIFI Gratis
-
Geaccepteerde dieren Gratis
Restaurant les Colonnes
Kaart en menu’s
Faciliteiten en diensten in het restaurant
Faciliteiten en diensten in het restaurant
De essentie
Diensten
Parkeren & Transport
Apparatuur
Multimedia
Keukens die in het restaurant worden geserveerd
- Een volledig gratis getrouwheidsprogramma
- De mogelijkheid om euro's te verdienen, vanaf de eerste euro die in het restaurant wordt besteed
Verdien tot 2,2% van het bedrag van uw rekening!
Minder dan €20 uitgegeven
Verdien 1,1% van je rekening
Meer dan 20 € uitgegeven
Verdien 2,2% van je rekening
maandag:Niet meegedeeld door de instelling.
dinsdag:Niet meegedeeld door de instelling.
woensdag:Niet meegedeeld door de instelling.
donderdag:Niet meegedeeld door de instelling.
vrijdag:Niet meegedeeld door de instelling.
zaterdag:Niet meegedeeld door de instelling.
zondag:Niet meegedeeld door de instelling.
Logis Hôtel les Colonnes
Mijn favoriet :
Praktische informatie
Toegangskaart tot het hotel en routebeschrijving
Rezeption und Kontakt
Contact met restaurant
Zie het telefoonnummer van het restaurant 0033 388778560
Stuur een e-mail aG90ZWxAbGVzY29sb25uZXMtc3RyYXNib3VyZy5jb20=
Betaalmiddelen
Veelgestelde vragen over de instelling Logis hotels restaurant les colonnes
Zijn huisdieren toegestaan in het restaurant Logis hotels restaurant les colonnes?
Welke talen worden er gesproken door het personeel van Logis hotels restaurant les colonnes?
- Engels
- Italiaans
- French
Kan ik mijn e-gift card gebruiken in het restaurant Logis hotels restaurant les colonnes?
Wat voor soort keuken wordt aangeboden in het Logis hotels restaurant les colonnes?
- Traditionele
Hoe wordt de Logis hotels restaurant les colonnes geëvalueerd?
Wat is de prijs van een maaltijd in een restaurant Logis hotels restaurant les colonnes?
Mening
Aanbeveling
6.5/10Algemeen cijfer
7.1/10Ontvangst en service
8.1/10Accommodatie
6.5/10Restaurant
6.2/10Prijs/kwaliteitverhouding
7.5/10Hygiëne
8.1/10Ontbijt
5.9/10Alle beoordelingen zijn geschreven door gasten die in dit etablissement hebben verbleven en/of gegeten.
Helaas was ik teleurgesteld over de kwaliteit van het menu; het ontbijt bood weinig keuze. Het personeel was vriendelijk en het hotel was schoon.
Ik kies al jaren voor Logis Hotels voor mijn zakenreizen. Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben; de kamer was slecht geïsoleerd en de andere gasten maakten veel lawaai (muziek, geschreeuw, tv... de muren waren niet geluiddicht). Bovendien moest ik 's ochtends de kraan 15 minuten laten lopen om warm water te krijgen (kamer 220); ik moest me dus scheren met koud water en douchen met ijskoud water. De afvoer van de wastafel was ook verstopt (ik heb dit 's ochtends gemeld bij de nachtmanager). Aan de andere kant was het avond- en nachtpersoneel gastvrij, toegewijd en vriendelijk. Dit neemt niet weg dat dit mijn slechtste verblijf bij deze keten was; mijn excuses aan het personeel, dat volkomen onschuldig is en dat ik met respect betuig. Bovendien was er die nacht geen wifi.
Dit hotel en restaurant zouden uit de catalogus van Logis Hotels verwijderd moeten worden; het past niet bij het profiel. Erg teleurstellend.
De receptionistes zijn zeer efficiënt en erg vriendelijk. Ze zijn erg attent, wat erg prettig is.
De avondmaaltijd was erg bewerkt en flauw. Het matras was aan vervanging toe.
Een onacceptabele plek om te verblijven. De kamer was prima. De receptie was redelijk. Het eten was flauw. Bij het ontbijt ontbraken vleeswaren, met als excuus dat er een groep aanwezig was, waardoor er een ontbijt van €12 werd geserveerd in plaats van het ontbijt van €16 dat bij het overnachtingsarrangement was inbegrepen! Uiteraard geen compensatie. VERMIJD DIT TEN ALLE KOSTEN.
Het personeel was vriendelijk en professioneel. Ik vind het echter vreemd dat ik een document moest ondertekenen waarin ik het hotel toestemming gaf om €60 van mijn creditcard af te schrijven in geval van schade, aangezien er bij aankomst en vertrek geen inventarisatie werd gemaakt…
Lawaai op de gangen om 5:00 uur 's ochtends, de föhn op de kamer werkte niet.
Nieuw hotel in de keten. Een paar kleine puntjes die verbeterd kunnen worden! Zeer hartelijke ontvangst. Erg goed restaurant.








Deze gastheeft de locatie online bekeken zonder opmerkingen achter te laten.