Restaurant le Dauphin
De essentie
-
Toegang voor gehandicapten Betalen
-
WIFI Gratis
-
Bar
-
Afhalen van de verkoop
Restaurant le Dauphin
Waar kunst en gastronomie samenkomen
maandag:12:00-14:30 , 19:30-21:30
dinsdag:12:00-14:30 , 19:30-21:30
woensdag:12:00-14:30 , 19:30-21:30
donderdag:12:00-14:30 , 19:30-21:30
vrijdag:12:00-14:30 , 19:30-21:30
zaterdag:19:30-21:30
zondag:Gesloten
Kaart en menu’s
Faciliteiten en diensten in het restaurant
Faciliteiten en diensten in het restaurant
De essentie
Diensten
Restauratie
Parkeren & Transport
Multimedia
Geaccepteerde betaalmiddelen
Keukens die in het restaurant worden geserveerd
- Een volledig gratis getrouwheidsprogramma
- De mogelijkheid om euro's te verdienen, vanaf de eerste euro die in het restaurant wordt besteed
Verdien tot 2,2% van het bedrag van uw rekening!
Minder dan €20 uitgegeven
Verdien 1,1% van je rekening
Meer dan 20 € uitgegeven
Verdien 2,2% van je rekening
maandag:12:00-14:30 , 19:30-21:30
dinsdag:12:00-14:30 , 19:30-21:30
woensdag:12:00-14:30 , 19:30-21:30
donderdag:12:00-14:30 , 19:30-21:30
vrijdag:12:00-14:30 , 19:30-21:30
zaterdag:19:30-21:30
zondag:Gesloten
Logis Hôtel le Dauphin
Mijn favoriet :
Praktische informatie
Toegangskaart tot het hotel en routebeschrijving
Rezeption und Kontakt
Contact met restaurant
Zie het telefoonnummer van het restaurant 0033 231862226
Stuur een e-mail aW5mb0BsZS1kYXVwaGluLW5vcm1hbmRpZS5jb20=
Veelgestelde vragen over de instelling Logis hotels restaurant le dauphin
Welke talen worden er gesproken door het personeel van Logis hotels restaurant le dauphin?
- Engels
- Duits
- Italiaans
- Spaans
- French
Kan ik mijn e-gift card gebruiken in het restaurant Logis hotels restaurant le dauphin?
Wat voor soort keuken wordt aangeboden in het Logis hotels restaurant le dauphin?
- Gastronomische
Biedt het Logis hotels restaurant le dauphin bezorging of afhaalmaaltijden aan?
Hoe wordt de Logis hotels restaurant le dauphin geëvalueerd?
Wat zijn de openingstijden van het restaurant Logis hotels restaurant le dauphin?
Heeft het Logis hotels restaurant le dauphin een bar?
Wat is de prijs van een maaltijd in een restaurant Logis hotels restaurant le dauphin?
Mening
Aanbeveling
9.1/10Algemeen cijfer
9.2/10Ontvangst en service
9.4/10Accommodatie
8.9/10Restaurant
9.4/10Prijs/kwaliteitverhouding
8.7/10Hygiëne
9.5/10Ontbijt
9/10Alle beoordelingen zijn geschreven door gasten die in dit etablissement hebben verbleven en/of gegeten.
Het bed was te klein en er was lawaai van de ventilatie buiten, waardoor het onmogelijk was om het raam te openen. Het restaurant zelf was uitstekend.
Een erg fijn hotel, gelegen in het stadscentrum maar toch in een rustige buurt. Dicht bij alle voorzieningen, je hoeft de auto niet te pakken om naar een restaurant te gaan of bezienswaardigheden te bezoeken.
Behulpzaam personeel en een warm welkom. Parkeerplaatsen zijn wat beperkt, maar het ontbijt is fantastisch en de spa is heerlijk.
Over het algemeen hebben we genoten van onze kamer, maar er was één probleem met het toilet, dat veel te klein was. Mijn man, die 1,80 m lang is, moest zijdelings op de wc-bril zitten. De parkeerplaatsen zijn erg klein. We parkeerden naast een auto die heel slecht geparkeerd stond. Het was lastig om achteruit te rijden en tegelijkertijd binnen de parkeerplek te blijven. Helaas zagen we tijdens het achteruitrijden de stenen rand van de muur niet, die ongeveer 80 cm hoog is. Daardoor is ons rechter achterlicht beschadigd. We wilden ons geen zorgen hoeven maken over onze auto voor de nacht, en dit was geen goede keuze. We hebben ook in het restaurant gegeten. Het eten was uitstekend en zeer verfijnd. Het was jammer dat er plastic bloemen op de tafels stonden. Ze vloekten totaal met de decoratie. Het zou beter zijn geweest om helemaal geen bloemen te hebben, of misschien zijden bloemen, die wat kleur zouden toevoegen in plaats van dat sombere groen. Het ontbijt was zeer uitgebreid met een ruime keuze, inclusief lokale en zelfgemaakte producten. Het was een ware traktatie! De vragenlijst vraagt naar een mening over literatuur, ik denk dat het meer over beddengoed gaat.
Een uitstekend hotel; de ontvangst, de service, de accommodatie en het restaurant: alles was geweldig! De inrichting is smaakvol en aangenaam!
Het was nogal koud in onze kamer en badkamer tijdens ons verblijf.
Het diner en het ontbijt waren perfect. De spa was erg goed. Het enige minpuntje was de parkeergelegenheid.
We werden zeer hartelijk ontvangen; het personeel was erg vriendelijk en attent, de kamers waren erg mooi en de locatie van het hotel was perfect. We waren wel een beetje teleurgesteld over het avondeten: de ceviche van zeebrasem was niet genoeg gekruid en de kalfsgrenadin was wat droog en iets te gaar. We werden bediend door een jonge man die, als ik me niet vergis, in uw restaurant in de leer is. We zijn meestal makkelijk tevreden te stellen, maar zijn zelfverzekerdheid kan verrassend en zelfs een beetje irritant zijn, vooral wanneer hij beweert dat Mimolette-kaas uit Isigny komt. Als u toevallig met iemand te maken hebt die in de branche werkt, weet u dat Mimolette, of "Boule de Lille", in de 17e eeuw in de regio Lille (Frans-Vlaanderen) is ontstaan. Het was echter de coöperatie Isigny, samen met andere coöperaties, die de productie nieuw leven inblies. Verder is hij een gepassioneerde jongeman, dat valt niet te ontkennen. Houd er ook rekening mee dat hij een beetje naar zweet ruikt, wat niet erg prettig is als het eten wordt geserveerd. Ik schrijf deze reactie puur om hem te helpen; we vonden het erg leuk om met hem te praten en we wensen hem veel succes met zijn studie.
Een uitstekend etablissement met hoogwaardige service en een spa. De gastronomische ervaring is opmerkelijk.
Uitstekende locatie, uitstekend eten!
12-sterren accommodatie
Een zeer goede ervaring, maar een klok in de spa zou welkom zijn, en de sparegels zouden voor iedereen hetzelfde moeten zijn (toegang afgesloten door gebruikers die privacy wilden, die niet erg vriendelijk waren toen wij binnenkwamen. Maar bovenal een gebrek aan hygiëne van hun kant, omdat ze op schoenen en sneakers van buiten naar binnen waren gekomen).
Een hotel met een persoonlijke touch, dat een warme en gastvrije sfeer biedt. Het restaurant is uitstekend. De spa is zeer aangenaam. De locatie is rustig. Ik kan het van harte aanbevelen.
Uitstekend verblijf, geweldige locatie en de spa is een extra pluspunt, niets om over te klagen, alles was perfect!
Schitterend hotel midden in het stadscentrum, op slechts een steenworp afstand van de voetgangersstraten. De charme van het voormalige klooster is magnifiek. Uitstekend personeel. Erg schoon. Uitstekend restaurant.
Mooi hotel, heerlijke spa. Erg krappe parkeergelegenheid.
Mooi hotel met een authentieke uitstraling. Leuk restaurant. Zeer dicht bij de tramhalte en in het stadscentrum.
Het gebruik van de spa (een ontspannende pauze) heeft aanzienlijk bijgedragen aan de beoordeling. We hebben geen gebruik gemaakt van de wifi.
zeer centraal gelegen en comfortabel hotel
Perfect, uitstekende ontvangst en service.
De spa was niet erg toegankelijk, te diep en onveilig voor onze leeftijdsgroep, en de waterstralen waren te krachtig en er waren er niet genoeg. De sauna en hamam waren uitstekend. Het eten was voortreffelijk, een ware traktatie, en de ontvangst was geweldig. De badkamer was niet erg praktisch; het bad was diep en glad.
Uitstekend. Een hartelijk welkom, hoogwaardige spabehandelingen en een zeer prima continentaal ontbijt! Ik vind het alleen jammer dat ik geen tijd heb gehad om het restaurant te proberen. Ik kom zeker terug.
Hallo, de kamer was niet wat we geboekt hadden. De foto's waren veel aantrekkelijker dan de kamer die we kregen. Er werd geadverteerd met uitzicht op een binnenplaats, maar in plaats daarvan zaten we op de begane grond met uitzicht op de straat, waardoor we de luiken gesloten moesten houden. Dat vind ik onacceptabel. Ik voelde me bedrogen...
Goede locatie. Goed ontbijt. Fijne spa. Reserveren is een aanrader, want dan ben je de enige gast (tenminste in de winter; we zullen zien hoe het in de warmere maanden is). De kamer was echter klein, maar belangrijker nog: de ramen en spiegels die direct op de badkamer (en dus het toilet…) uitkomen, zoiets heb ik nog nooit gezien! Parkeren is duur, terwijl je er makkelijk een plekje kunt vinden. De doucheafvoer was bijna volledig verstopt, net als de wastafel (er kwamen baardharen uit toen ik de kraan opendraaide…). Kortom, duur voor wat je krijgt.
Ik vond dit hotel geweldig. De locatie was perfect. Het bed was comfortabel en het ontbijt heerlijk. Hartelijk dank aan het personeel, dat zo vriendelijk en attent was.
Geweldig, rustig hotel. Het restaurant is uitstekend, de chef-kok is van topklasse.
Aangenaam verrast door dit rustige hotel in het stadscentrum.
Alles was geweldig, en het ontbijt was compleet met een zeer goede selectie.
Zeer responsief en klantgericht.
We werden bij aankomst zeer hartelijk en efficiënt ontvangen. Complimenten aan de chef-kok voor alle prachtige creaties op het bord, van voorgerecht tot dessert, en aan de zeer behulpzame en attente obers. We hebben een aangenaam verblijf gehad.
Wat een heerlijke verrassing! Een charmant hotel, zeer vriendelijk personeel, een brandschone kamer, een uitgebreid ontbijt... alles was perfect 😊 Dank aan alle teams!
Alles was perfect.
Uitstekende centrale ligging; functionele slaapkamer en moderne badkamer.
Niets op aan te merken, het is perfect.
Er werd tegen ons geschreeuwd dat we onze auto moesten verplaatsen, maar we kregen zonder pardon een plekje toegewezen. Het eten was duur, maar matig en erg gehaast. De kamer was benauwd, krap, met flinterdunne muren en een onhandige entree.















Deze gastheeft de locatie online bekeken zonder opmerkingen achter te laten.